torsdag 8 augusti 2024

Musiktipset.




Med glädje noterar jag att Fågelfors PRO har bjudit in mig med mitt musikprogram.

Det rör sig inte om musikquiz utan om ett musiktips.

Programmet kallar jag ”13 episoder ur mitt liv med musiken”.

Jag spelar och sjunger 13 låtar och till varje låt finns en fråga med de vanliga alternativen 1 x 2.

Jag belönar 13 rätt på mitt musiktips med 600 kronor och hoppas på en talrik publik.

Jag har spelat och sjungit i Fågelfors flera gånger för en tacksam och kunnig publik och ser fram emot den 20 september.

Vi ses och jag hörs.

Musik, för fan! (H. Alfredsson)


 

2 kommentarer:

  1. Låter trevligt de är ju själve f.n att man inte är pensionär😀.
    Anonym 2.0

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym 2.0!
      Du är välkommen! Det står "för allmänheten och alla åldrar".

      Radera