Jag skulle inte sälja ens ett milligram guld till honom.
Han bedriver ingen välgörenhet.
Han betalar nog inte vad guldet är värt.
Han är ute efter att tjäna PENGAR.
Vad kostar en helsidesannons i OT.
Den vill han ha betalt för - nej tack, för min del.
(OT 20250509)

Att ett företag inte skulle vilja tjäna pengar är väl inget nytt. Välgörenhet? Tror du att guldsmeder bedriver välgörenhet,du kan omöjligen få ut hela värdet.
SvaraRaderaHej Anonym!
RaderaJag betraktar honom inte som ett företag. Han är något annat - enligt mig. Jfr "Guldbrev".