Dom röstar också på en sk ledare som Nigel Farage som hävdade att Storbrittaniens sjukvård NHS skulle få 310 miljoner pund i veckan,om man lämnade EU. Nu går NHS på knäna. Starmer vill jag inte heller hylla,han är anledningen till missnöjet. Han har gjort så att Storbrittanien är ett land där osäkerheyen är stor. Saker du kan bötfällas eller fängslas för: hänga upp den engelska flaggan,skriva dina åsikter i forums och facebook och då menar jag rumsrena kommentarer. Starmer har totalt misslyckats med att stoppa båtar med asylsökande migranter från Frankrike. Det är stor bostadsbrist och under sin tid som åklagare så mörkade han de sk otaliga grooming gängen. Gäng som bestod av utländska män som våldtog och sålde unga flickor. Det finns mycket mycket annat, tex hans samröre med Peter Mandelson som fanns i Epstein filerna. Nej det står mellan 2 mycket dåliga ledare. /Tioch ar la.
Hej Tioch ar la! Det du säger stämmer, men nazisten Nigel överdriver och ljuger som alla nazister. Starmer är ingen höjdare heller. Antalet båtar från Frankrike håller du och Farage reda på bättre än jag. För övrigt avvaktar jag.
Hej Anonym! Jag blir inte glad över att nazister går framåt i land efter land. Jag ser det komma, men det gör inte du. Jag kan bara hoppas att partier av detta slag får minsta möjliga inflytande. Frågan är, om de får hjälp av Putin.
Det är en perfekt värld för höger extremismen att växa. Det råder bostadsbrist man får vänta åtsilliga år för att ens ha en chans att få en lägenhet. När du väl fått en så får du vara beredd att betala väldigt mycket pengar i hyra. Jag blev erbjuden en lägenhet på landsbygden ca 7 mil från London,den lägenheten skulle ha kostat ca 700 pund i veckan. Det är en aldrig sinande ström av unga män som kommer över kanalen i små båtar, sk dingys. Dessa män sätts i lyxhotell och det är inte en lögn,5 stjärniga hotell är fulla av dessa män. Detta samtidigt som krigsveteraner är hemlösa och unga inte kan få en bostad. Lägg där till grooming gangs där utändska män våldtar och säljer utsatta småflickor. Utanförskapsområden med no go zones. Jag skulle aldrig besöka vissa områden i London. Sedan har vi många knivattacker,2 tier police, tystnad av olik tänkanden. Starmer har varit väldigt svag och en del tycker han har försvarat brottslingen och i vissa fall så är det nog så. Nu kommer Farage som en ångvält,Nigel Farage är en fähund och resultatet vi ser nu är något Starmer har krattat vägen för. Labour skulle bytt ut honom för länge sen men det tåget har gått och nu väntar om några år ett helt annat politiskt läge. Ursäkta längden på mitt inlägg men det finns så mycket och jag avslutar här. Jonas
De sk grooming gängen har funnits i stora delar av England,jag tror det rör sig om ca 1400 minderåriga flickor. I alla städer förekommer problem tex no go zoner i Birmingham. Missnöjet är stort folk känner sig lurade och förda bakom ljuset.När det gäller gängen som groomat,våldfört sig på barnen,så valde regeringen att mörka av räddsla för att peka ut en grupp av utländska män. Sedan så finns problemet även på Irland och till viss del Nord Irland. Nord Irland har också sett en ökning av paramilitära grupper NIRA och PIRA. En vän till en vän som bor i Belfast blev gripen och fick 6 månaders fängelse under ett upplopp för 2 år sedan. Han blev orolig när upploppet eskalerade utanför hans hus i Belfast så han gick ut och skulle ta in sina soptunnor innan de blev förstörda. Då grep polis honom för skadegörelse. Glömmer det aldrig det var smått komiskt. Politiker i olika councils skickar numera ut polis med informationsmaterial där det står i princip att kommande demonstration har fått ok att genomföras men vi uppmanar er att ej deltaga för det kan få konsekvenser. Mycket tråkiga saker jag tar upp men överlag är England ett fantastiskt land och jag är fast här med ett leende,blev pappa för första gången för 3 månader sen :) Jonas
Dom röstar också på en sk ledare som Nigel Farage som hävdade att Storbrittaniens sjukvård NHS skulle få 310 miljoner pund i veckan,om man lämnade EU. Nu går NHS på knäna. Starmer vill jag inte heller hylla,han är anledningen till missnöjet. Han har gjort så att Storbrittanien är ett land där osäkerheyen är stor. Saker du kan bötfällas eller fängslas för: hänga upp den engelska flaggan,skriva dina åsikter i forums och facebook och då menar jag rumsrena kommentarer. Starmer har totalt misslyckats med att stoppa båtar med asylsökande migranter från Frankrike. Det är stor bostadsbrist och under sin tid som åklagare så mörkade han de sk otaliga grooming gängen. Gäng som bestod av utländska män som våldtog och sålde unga flickor. Det finns mycket mycket annat, tex hans samröre med Peter Mandelson som fanns i Epstein filerna. Nej det står mellan 2 mycket dåliga ledare.
SvaraRadera/Tioch ar la.
Hej Tioch ar la!
RaderaDet du säger stämmer, men nazisten Nigel överdriver och ljuger som alla nazister. Starmer är ingen höjdare heller. Antalet båtar från Frankrike håller du och Farage reda på bättre än jag.
För övrigt avvaktar jag.
Ja nu blev du sur för verkligheten passade inte. Om du hade intresse så finns siffrorna på gov.uk.
SvaraRaderaHej Anonym!
RaderaJag blir inte glad över att nazister går framåt i land efter land. Jag ser det komma, men det gör inte du. Jag kan bara hoppas att partier av detta slag får minsta möjliga inflytande. Frågan är, om de får hjälp av Putin.
Nu är du gnällsjuk. Jag skrev vad jag tyckte om Farage.
SvaraRaderaHej Anonym!
RaderaDet uppfattade jag inte så. Får vara noggrannare.
Det är en perfekt värld för höger extremismen att växa. Det råder bostadsbrist man får vänta åtsilliga år för att ens ha en chans att få en lägenhet. När du väl fått en så får du vara beredd att betala väldigt mycket pengar i hyra. Jag blev erbjuden en lägenhet på landsbygden ca 7 mil från London,den lägenheten skulle ha kostat ca 700 pund i veckan. Det är en aldrig sinande ström av unga män som kommer över kanalen i små båtar, sk dingys. Dessa män sätts i lyxhotell och det är inte en lögn,5 stjärniga hotell är fulla av dessa män. Detta samtidigt som krigsveteraner är hemlösa och unga inte kan få en bostad. Lägg där till grooming gangs där utändska män våldtar och säljer utsatta småflickor. Utanförskapsområden med no go zones. Jag skulle aldrig besöka vissa områden i London. Sedan har vi många knivattacker,2 tier police, tystnad av olik tänkanden. Starmer har varit väldigt svag och en del tycker han har försvarat brottslingen och i vissa fall så är det nog så. Nu kommer Farage som en ångvält,Nigel Farage är en fähund och resultatet vi ser nu är något Starmer har krattat vägen för. Labour skulle bytt ut honom för länge sen men det tåget har gått och nu väntar om några år ett helt annat politiskt läge. Ursäkta längden på mitt inlägg men det finns så mycket och jag avslutar här.
SvaraRaderaJonas
Hej Jonas!
RaderaLäste med intresse, men hur är det i resten av landet? Lika illa eller värre?
De sk grooming gängen har funnits i stora delar av England,jag tror det rör sig om ca 1400 minderåriga flickor. I alla städer förekommer problem tex no go zoner i Birmingham. Missnöjet är stort folk känner sig lurade och förda bakom ljuset.När det gäller gängen som groomat,våldfört sig på barnen,så valde regeringen att mörka av räddsla för att peka ut en grupp av utländska män. Sedan så finns problemet även på Irland och till viss del Nord Irland. Nord Irland har också sett en ökning av paramilitära grupper NIRA och PIRA. En vän till en vän som bor i Belfast blev gripen och fick 6 månaders fängelse under ett upplopp för 2 år sedan. Han blev orolig när upploppet eskalerade utanför hans hus i Belfast så han gick ut och skulle ta in sina soptunnor innan de blev förstörda. Då grep polis honom för skadegörelse. Glömmer det aldrig det var smått komiskt. Politiker i olika councils skickar numera ut polis med informationsmaterial där det står i princip att kommande demonstration har fått ok att genomföras men vi uppmanar er att ej deltaga för det kan få konsekvenser. Mycket tråkiga saker jag tar upp men överlag är England ett fantastiskt land och jag är fast här med ett leende,blev pappa för första gången för 3 månader sen :)
RaderaJonas
Hej igen, Jonas!
RaderaIntressant igen. Gratulerar till barnet! Ring gärna eller bli vän med mig på Facebook. Känner nämligen ett flertal Jonas.