Jag har fått elstöd.
Jag är ”hushållen” som regeringen säger sig vilja stödja.
Jag kan köpa ganska mycket fläsk för 107:-.
Valfläsk??
Jag undrar:
Vad kostar administrationen av detta bondfångeri?
Hade pengarna gjort bättre nytta genom att exempelvis öka överföringskapaciteten mellan elområdena?
Hur många km ledning hade man kunna gräva ner för pengarna?
Emils pappa hade sagt:
- Ett enda stort slöseri och vanvett.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar