torsdag 5 september 2024

En vallfärd.

 


Även idag lyckas sverigedemokraternas ansträngningar att till varje pris synas i Barometern-OT. Se även gårdagens

H-G Strömers blogg: Att synas. (h-gstromersblogg.blogspot.com)

Med anledning härav lovar jag att vallfärda till det färdiga ungdomsfängelset, var det än står i Högsby kommun, ställa mig framför byggnaden och med hög och tydlig röst förkunna:

- Sverigedemokraterna Hans Gustavsson och Sven Flink är de skickligaste, mest begåvade och framsynta politiker som någonsin har verkat i Högsby kommun.

Därefter kommer jag att ansöka om medlemskap i sverigedemokraterna.

Se även

H-G Strömers blogg: En vallfärd. (h-gstromersblogg.blogspot.com)

 H-GStrömers blogg: Inställd vallfärd. (h-gstromersblogg.blogspot.com)

Mina tidigare planerade vallfärder har jag måst ställa in. Det blev ingen Golfbana i Allgunnen, Bruket fick inte träffa Zlatan i Paris, Carl-Wiktor Svensson valdes inte in i Europaparlamentet, och Oskarshamns lasarett är inte nedlagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar