onsdag 18 september 2024

Om och om igen....

Dessa två herrars upprepade upprapande av hur dåligt regionen sköter Oskarshamn Lasarett är inte bara tråkigt och tröttsamt.

Det är felaktigt.

Som brukligt använder dessa två sverigedemokrater orden ”sanningen” och ”verkligheten” när det gäller felaktiga påståenden.

Läs smörjan om du orkar!

Kolla även

https://h-gstromersblogg.blogspot.com/2024/09/vad-harnast.html

Nu vet jag vad dom spydde upp ”härnäst”.

Det tog 6 dagar.

Vad harklar dom ur sig nästa gång om Oskarshamns lasarett?

Jag avvaktar.


 

2 kommentarer:

  1. När får vi se något inlägg på din blogg om Sossarnas oetiska lott försäljning? Betackar mig för Magdas pinsamma bortförklaringar! Vill veta vad du anser i frågan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Nils Dacke!
      Din kommentar behandlar inte ämnet men jag svarar i alla fall.
      Jag skäms som medlem i SAP över detta vidriga tilltag. Man gör inte så, eftersom det är fel, och det kan aldrig vara rätt att göra fel.
      Jag skriver inte om det på min blogg, eftersom man kan läsa om det på mååååånga andra ställen.
      PS! Jag köper inte lotter, tippar inte och avskyr spelsajter.

      Radera