söndag 11 september 2011

En lyckad klassträff.

Jag träffade mina f.d. elever f.1977 igår, och det var riktigt roligt att träffa dom igen. Den klassen bestod av trevliga elever, som inte gjorde alltför många hyss. Dessutom var kunskapsnivån mycket god. Med dagens betygsystem hade alla varit godkända i alla ämnen, och då var klassen stor, 28 elever.
Jag presenterar de omdömen jag hittills har hittat på Facebook:
Tack alla för en grymt kul kväll!!!!
Ja, kul var det! Ägnar nu min hemresa åt att reflektera över barndomen.
På väg hem från Högsby efter en väldigt lyckad kväll med mina gamla klasskompisar från högstadiet.
Superkul var det :-) ! Tack alla för en toppenkväll
Ja det var toppentrevligt att träffas. Tack för en riktigt bra kväll!
Håller med, det var jätteroligt att träffa alla igen och en kanontrevlig kväll
Tack för en jättetrevlig kväll. Verkligen kul att träffa alla. Var förbi lokalen idag men var ingen där då. Hoppas det gick bra med städandet. Speciellt tack till Oskar Sjöberg och Heinz-Günther Strömer. Ha det gott!
Mycket trevlig kväll igår!

Och tack för att du släppte in oss i Fröviskolan, Ann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar