söndag 26 oktober 2014

Bästa "Luffaren" någonsin!

Igår kom jag tillbaka till Högsby efter att ha åkt ur division III med Blomstermåla Bridgeklubb.
Det var väntat, och det gjorde inte så mycket, när jag fick veta, att HIK hade tagit steget upp i trean.
Jag ringde Gabben och fick veta, att jag och min gitarr var välkomna till Mejeriet.
Där framförde vi ”Luffaren”, jag och alla de som på olika sätt har bidragit till denna historiska framgång för Högsby IK.
Till min överraskning fanns det många bra och mycket goda sångröster i HIK:s seniortrupp, och alla skruvade på full volym.
Jag hörde knappt min gitarr!
Jag trodde inte, att jag skulle få uppleva en så positiv stämning. Mejeriet dånade!
Sammanfattning:
ALDRIG tidigare har ”Luffaren” suttit så bra, och genljudit med sådan övertygelse.
Tack för att jag fick komma och vara med om denna härliga stämning!

Gratulerade till framgången gjorde jag muntligt och på plats i Mejeriet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar