onsdag 17 december 2014

200 000 besök!

Det här kunde jag inte drömma om, när jag startade min blogg i januari 2008.
Jag fuskade och skrev in 40 besök i räknaren, så att det inte skulle se så ödsligt ut för mina fåtaliga besökare.
Nu har jag över 200 000 besök. Ja, jag vet att det finns de som har fler, men det här räcker gott för min del.
Som mina trogna läsare har märkt, så har musiken varit, och är fortfarande, en del av mitt liv. Jag har säkert inte sagt sista ordet om Ewa Engdahls arkebusering av vår kommunala musikskola; ett ovanligt korkat sätt att locka barnfamiljer till Högsby kommun.
Jag har ingenting till övers för nazister, fascister, rasister, homofober, islamofober, främlingsfientliga och sverigedemokrater. Jag kan inte tänka mig att pruta på alla människors lika värde, och ser med avsky de uttalanden som bland många andra vår andre vice talman Björn Söder gör.
Jag återkommer,
Var så säker på det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar