torsdag 12 mars 2015

Omtumlande.

Som de flesta av mina läsare vet spelade jag med i The Fox Hunters under min ungdomstid i Gränna.
Någon må ha läst ”Musiken och jag” på min blogg av nyfikenhet eller intresse.
Vi spelade in en enda skiva.
http://h-gstromersblogg.blogspot.se/2013/09/jag-och-musiken-32.html
Jag letade efter och hittade några band från 60-talets Jönköping, The Hoods och The Caretakers, och plötsligt dök den här upp
https://www.youtube.com/watch?v=bUfgQkPcDMk
Döm om min förvåning, när jag hittade ”The Twomp” på Nätet.
Ja, det ÄR vår inspelning. Tvivlare kan kolla med mitt original.
Vem i hela Internet befattade sig med att lägga ut den?
Vilka 977 personer i hela Internet har haft nöjet/anledning/tid/lust att lyssna på den?
Vem på Planeten har lämnat omdömet:
WOW...this is as good as the Ventures version...LOVE IT!! Hugzzz for the Arne man
Hon ser ju helt normal ut!
Dom inspelningar jag själv har lagt ut har knappt 100 visningar.
Det här sover jag inte gott på.
Ändå känns det riktigt smickrande.
Några av Planetens invånare lyssnar på oss efter ett knappt halvsekel.
Det hade jag ingen aaaaaaning om då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar