lördag 13 juni 2015

Karnevalståget.

Jag har haft ansvaret för karnevalståget i år, liksom 2014 och 2013.
Jag vet idag inte om jag får eller kan ansvara för nästa års karnevalståg, men jag gör det i så fall gärna.
Ni vet ju alla, att det finns tre sorters människor:
1. De som ser till att saker händer.
2. De som är med när det händer.
3. De som undrar vad som hände.
Jag är som sagt gärna med och gör det jag fortfarande kan.
Andra gör mera.
MYCKET mera!
Några högsbybor kunde ju lämna kategori 3 ovan och flytta upp ett eller två steg.
Högsbydagarna är vad vi gör dom till.
I år har vi haft en sagolik tur med vädret.
Jag är nöjd, mycket nöjd.
Häng på du också!
Det är inte så jobbigt som du tror, och dessutom rätt kul.
Jag presenterar mina bilder från årets karnevalståg utan kommentarer.

Pristagarna var värda sina priser.























































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar