onsdag 23 mars 2016

Tack för dom orden!












Den här insändaren fanns i gårdagens OT samtidigt som den sverigedemokratiske riksdagsmannen Mattias Bäckström Johansson ansåg sig ha besvarat en fråga i min tidigare insändare.
Det hade han inte.
Jag värdesätter den uppskattning och uppmuntran jag fick av Elisabeth Pettersson i Berga.
(Jag heter Heinz-Günther Strömer. Hans Gunnar Strömberg var ironiskt menat.)
Nej, jag tänker inte sluta kritisera SD.
Jag kan inte finna någon anledning att hålla tyst om ett parti som sprider hat och vars ledare ägnar sig åt detta:


Jag sjunger hellre denna text till samma melodi:

Jimmie sjunger fula sånger
sha-la-la-la-la-la-la-la-la
Jimmeie visar ingen ånger
sha-la-la-la-la-la-la-la-la
Jimmie hånar och förnedrar
sha-la-la-la-la-la-la-la-la
Väljarna sin Jimmie hedrar
sha-la-la-la-la-la-la-la-la


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar