lördag 18 april 2020

Klass fem.


Bakre raden från vänster:
Jan Vallmo (?), Karin Johansson (!), Ingemar Holmkvist (?), Gull-Britt Johansson (), Olle Holm (), Birgitta Zetterström (?), Urban Palm (!), Berit Andersson (?), Gun Johansson(?) och Nils Jarenskog ()
Mellanraden: Anita Halwar (?), Ulla Andersson (?), Lisbet Sjö (?) Jane Granbom (!), Katarina Jarenskog (?) och Mirjam Olofsson (?)
Främre raden: Lars-Göran Johansson (!), Karl-Gösta Karlsson (?), Jan Dahlström (), Heinz-Günther Strömer (!) och Göte Johansson ()
() betyder att jag vet att personen är avliden.
(!) betyder att jag vet att personen är i livet och blir 80 år i år.
(?) betyder att jag inte vet vilketdera.
Du som har kunskap må upplysa mig i en kommentar, eller ring 0491/20075.
Annars e-post till hgstromer@telia.com



2 kommentarer:

  1. Åren går så jä..a fort.
    Om 10 år är du 90 och tro inget annat. Du finns med i kommunens inventarielista.
    En kyrkebro X
    En HG Strömer X
    24 skiftnycklar hmm nä det fattas 23 st.
    Diverse musikinstrument.... japp 2 trianglar och en stråke. X
    Äh du fattar:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Jag vet inte vad jag är om 10 år.
      Resten tar vi över en julmust.

      Radera