tisdag 21 december 2021

God Jul och GNÅ!


 

Till alla våra släktingar, vänner, bekanta och kanske några glömda.

Ina och jag har bestämt oss för att inte skicka några julkort i år eller kommande år.

Vi har skickat tillräckligt många under alla de år vi har bott ihop, någonstans mellan 600 och 700, kanske fler, kanske färre.

Betrakta det här som vårt sätt att minnas alla, som har fått julkort genom åren liksom de som har skickat till oss, och samtidigt en önskan om en God Jul och ett GNÅ.


9 kommentarer:

  1. Raderade kommentar av misstag. Vänligen skicka igen.

    SvaraRadera
  2. God jul och gott nytt år till dig och dina nära. Men fira med måtta din gamle ateist �� ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pax Vobiscum!
      Tack! Nä, jag hoppar över både julottan och midnattsmässan.
      Kalle Anka och Karl-Bertil tror nog inte heller på Gud.

      Radera
  3. Ingen jul utan Karl Bertil ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pax Vobiscum!
      Tage är en av mina få idoler.
      Har hans böcker.
      Har sett allt.

      Radera
  4. En riktigt God Jul och ett Gott Nytt år tillönskar jag eder med familj!
    Må nästa år bli ett år utan virus och oro, sedan ett rejält magplask för SD i september kan man ju önska.

    Anonym 2.0

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym 2.0!
      Tack!
      Virus i mängder och lite oro lär finnas,.
      Magplasket hoppas jag på, men tror det inte.
      Vi får vänta.

      Radera