torsdag 19 december 2013

Årets juladans.

Årets juladans var nog min näst sista. 2014 finns Viktor och Hugo kvar, och en kompare hittar nog Gillis, men 2015 är det öken.
Blåsare på högstadiet har det inte funnits sedan Ewa Engdahl & Co tog kål på den Kommunala Musikskolan.
Lennart Pettersson, Åke ”Blås” Nilsson och jag själv kan lägga av med ålderns rätt.
Leta nya småknottar i fyran eller femman är inte intressant längre, när jag märker vad dom här grabbarna har lärt sig, men riktigt säker kan jag inte vara..
Att göra musik tillsammans med dom här fyra är riktigt roligt.
Tyvärr tyckte inte min hals, att det var så roligt.

Vi hörs på Mejeriet kl 19.00 Annandag Jul, jag och Strömers sista pack.
Ett äldre Pack spelar kl. 20.00.
Dom är inte heller dåliga…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar