onsdag 17 oktober 2018

Renhållning.

I grannkommunen Mönsterås fjäskar man inte för sverigedemokrater, så som sker här i Högsby.
I Mönsterås liksom i Sveriges riksdag lämnar man inte över uppdrag till Sverigedemokrater.
I Högsby fungerar inte renhållningen.
Jag föredrar Annies uppfattning om SD framför Stihnas.

Tänk, så mobbade SD blir överallt!
Törnekronan skaver, och offerkoftan kliar.
Sverigedemokraten i Nybro kallar det ”svartmålning och negativa omskrivning”.

Fel!
Man svartmålar inte SD.
Man berättar Sanningen.
Det räcker mer än väl för mig.
(Ur OT 20181017)

4 kommentarer:

  1. Sanningen är att SD "LEVER" i Högsby trots dina pålägg!

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym!
    Jag lever också, och jag är äldre än SD.

    SvaraRadera
  3. Varför detta ständiga gnäll på SD? När får vi höra/läsa om dit avståndstagande från Vänstern? Undanber mig dit standardsvar"gnäll, bjäbb,du har inte förstått"

    SvaraRadera
  4. Hej Anonym!
    Jag antar att du menar vänsterpartiet.
    Vilka av deras propositioner, motioner och förslag ska jag ta avstånd från?
    Vilka av deras politikers handlingar, brottslighet och kriminalitet ska jag ta avstånd från.
    SD är inte att parti som alla andra.
    Dess grund är nazismen.
    Där gick Jimmie Åkesson med 1995.
    Det räcker för mig.
    Räcker det för dig?

    SvaraRadera