lördag 21 januari 2023

Vidrigt.

 

Den vidrige och motbjudande högerpopulistiske högerextremisten Paludan har av allt att döma haft hjälp av den ännu vidrigare och mer motbjudande högerpopulistiske högerextremisten Chang Frick vid planeringen av sina evinnerliga koranbränningar.

https://www.svt.se/kultur/chang-frick-betalade-rasmus-paludans-demonstration-ansokan-for-koranbranning


Chang Frick syns regelbundet som profil i webbkanalen Riks. Kanalen finansieras av Sverigedemokraterna och har en rad olika program på Youtube: paneldebatter, intervjuer och nyhetsförmedling.

Riks ansvarige utgivare Dick Erixon säger till Kulturnyheterna att Chang Frick är avlönad som ”programledare på konsultbasis”. Han inte har några synpunkter på att Frick betalat för Rasmus Paludans demonstrationsansökan.

Vad han gör vid sidan av tar vi inte ansvar för. Vi tar ansvar för det vi publicerar, säger Dick Erixon.

Dick Erixon författade den långa skriften om socialdemokratins nazistiska förflutna. Många sanna ord, men en hel del rejäla lögner. Det är en vanlig metod när man ljuger.

Högerpopulistiska högerextremister i alla länder:

Förenen Eder.

Vad vill dom åstadkomma med sina vidrigheter?

Jag törs inte gissa.

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Anonym!
      Ja, och det ska vi ha, även de vidrigaste och mest motbjudande avarterna av total omdömeslöshet.

      Radera
    2. Vore på sin plats om du preciserade vad som gör Paludan till en "vidrig och motbjudande person" enligt dig?Du verkar veta en hel del om honom,eller är det bara koranbränningen du reagerar på ?

      Radera
    3. Hej Anonym!
      Jag ser tre möjligheter:
      1. Du är en riktigt okunnig och korkad varelse.
      2. Du driver gäck med mig.
      3. Du är bara ute efter att retas.
      Jag anser att INGET behöver preciseras. Tjurens bajs. Det räcker med koranbränning, mer än väl.

      Radera
    4. Vem är du att kalla mig för okunnig och korkad ?Jag driver inte gäck med dig och nej jag retas inte.Men du svarade på frågan själv"Det räcker med koranbränning"Själv ser jag bara en möjlighet till ditt inlägg.. 1.allt som inte vänstern och dess antisemitiska svans gillar är högerextremt.

      Radera
    5. Hej ANONYM!
      Uttryck dig inte så då!
      Jaha, så blev man vänster och antisemitisk svans också!
      Så retfull, korkad och okunnig!
      Du vet mycket väl att jag är socialdemokrat.
      SLUT!

      Radera
  2. I dessa tider när kriget kryper närmare våra gränser,så borde den sk yttrandefriheten begränsas. Att hänga dockor göra karikatyrer och bränna koranen,för att reta Erdogan,borde vara att betrakta som landsförräderi. Man utför protester för att skada Sveriges anseende. Dessa fega kräk är de första som springer när Ryssen kommer. Extremt tänkt? Ja kanske det men jag har inte mycket till övers för förrädare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Även om kriget pågår så vill jag ha yttrandefrihet. Att sedan omdöme och respekt saknas hos många är en annan sak.
      Ja, fega kräk springer först.
      OBS! Jag har inte heller något till övers för dom, men väl för yttrandefriheten.

      Radera
  3. Såg att Rasmus Paludan är misstänkt för sexchatta med barn. En annan parentes är att Rasmus fru är Peter Madsen,du vet ubåtsmördaten, ex flickvän. Nå i alla fall, Chang anser sig oskyldig allt han gjorde var ju att betala ca300 kr för tillståndet säger han. Avdelning hjärndöd fiskpinne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Paludans privatliv är mig obekant, men han får i så fall fler pedofiler som beundrare. Chang är en otroligt illslug, förrädisk och beräknande j-v-l.

      Radera
  4. Är denna händelse ett första steg till SDs ras i förtroende från folket. Jag tror det här kommer påverka SDs väljare och det kommer negativa följder för SD.

    SvaraRadera