tisdag 17 oktober 2023

Den ändlösa raden 15.

Så är det dags igen, lite snabbare än jag trodde, men man vet aldrig med sverigedemokrater.

Naturligtvis avgår Jessica Stegrud inte.

Jomshofs krav att bränna ytterligare 100 koraner kvarstår av allt att döma.

Ingen avgång där heller.

Ulf den Lille behöver SD.

 

OBS! Personerna på bilden är inte sverigedemokrater. De symboliserar en lång rad allmänt korkade, lögnaktiga, hycklande, uteslutna, kriminella, dömda eller misstänkta sverigedemokrater.

6 kommentarer:

  1. Varför skulle hon behöva avgå för en sån skitsak som ett inlägg på X?Jag har inte sett något inlägg från dig om att Hamaskramaren El Haj bör avgå efter att han besökt en konferens med idel antisemitiska deltagare.Men i din värld är det förmodligen ingen större sak

    SvaraRadera
  2. Är ofrånkomligt att migrationen till Europa gjorde det möjligt att begå detta brott. Hur en individ med falsk identitet tilläts åka runt i europa är ett misslyckande. Det bevisar återigen att migrationspolitiken har och hade mer att önska. Tror du skulle få problem i tex USAom du påtrffades med falsk identitet.

    SvaraRadera
  3. HG du kanske ska tona ner lite du som är vän av Palestina och PLOs föredetta ledare Jasir Arrafat. Du om nån är kålsupare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Det visste jag inte själv. Däremot anser jag att alla ska få leva i fred.

      Radera
  4. Öppna era hjärtan ,ett nytt spännande Sverige helt ointressant att det kostar pengar,svenskar är så tråkiga vi har ingen kultur flosklerna är många och kom från både höger och vänster. Vart tog alla högutbildade vägen och varför springer studenter ut med Palestinas flagga och skriker fuck Sverige? Varför har en majoritet av våra fångar i svenska fängelser utländsk bakgrund? Varför finns det no go zoner och varför skjuts och bombas det runt om i landet. Svaret måste vara att vi nu ser resultatet av våra öppnade hjärtan och ett nytt spännande Sverige håller på att ta form. Som man sår får man skörda. Vore passande om politikerna bakom detta fick stå till svars. Även media och diverse privata aktörer borde ställas till svars. I skuggan av allt som händer sitter Reinfeldt och behöver polisbeskydd för hans importerade problem ställt till med problem. Stackarn en sån liten snowflake som är så skör och sårbar. Helt ointressant om han behöver polisiär hjälp. Om jag gör fel får jag ta ansvar det är på tiden att det även ska gälla politiker. Fortsätt du att gnälla på SD om det ger dig nån form av glädje det är din rättighet. Att ifrågasätta behovet av poliseskort för Reinfeldt är en annan legal åsikt. Så nu har jag hällt vatten på en gås vid namn HG det rinner bara av och nu lämnar jag över till dig HG så du kan i detalj dissekera mina grammatiska fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Ja, Sverige är åt helvete, och allt liknar faaan. Men SD vill ha motsättningar, och det har dom fått. Legala åsikter kan vara fullkomligt korkade. Jag tystnar i min kritik av SD när jag inte förmår längre. Vi upplevde "vi och dom".

      Radera