onsdag 6 mars 2024

Oansvarigt?

Fyra SD- n-ss-r förklarar att allt är socialdemokraternas fel och att SD är det enda rätta.

Om man som dessa fyra anklagar socialdemokraterna för att de ”försöker sprida falsk information om ... SD” vill åtminstone jag se ett bevis på detta.

Det hittar jag inte bland alla panegyriska lovsånger till SD och SD:s politik.

Det är lätt att gnälla och gny i opposition när man inte behöver ta ansvar för sitt snack.

Ett sätt att minska sjukvårdskostnader hade varit att vaccinera mot Covid i stället för att kalla det ”giftspruta”.

Det hade varit att ta ansvar.

(OT 20240306)


 

8 kommentarer:

  1. Ett sätt att minska sjukvårdskostnaderna är att inte gå på skrämselpropagandan och springa till vårdcentralen och pumpa i sig mer verkningslöst vaccin stup i kvarten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Okänd!
      Hellre verkningslöst än en sverigedemokratisk giftspruta!
      Förresten sprang jag inte. Jag cyklade.

      Radera
    2. Ständigt denna referens till SD, vilka källor refererar du till när du alltid nämner SD? ..ETC och andra obskyra medier är inga säkra källor.

      Radera
    3. Hej Okänd?
      Läs gärna allt innan du börjar gläfsa och bjäbba om obskyra medier. Det är deras eget "debattinlägg" det gäller. ETC kollar alltid. Fortsätt du att lita på Samtiden och andra liknande lögnmedia!

      Radera
  2. Anonym 7 mars 13,38 verkar ha väldigt låg läsförståelse.
    C.U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Han är bara ute efter att visa sin avsky för mig. Jag vet inte vad jag har gjort honom, men han bjäbbar om ALLT jag skriver och tycker. Otrevligt.

      Radera
  3. JÅ aspirerar på rollen som statsminister efter valet 2026!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Okänd!
      Ja. han kanske får 37,3% av rösterna.

      Radera