tisdag 27 december 2016

Ett år till?
















Nu har det gått en vecka sedan Juladansen i sporthallen, och jag har tänkt en hel del sedan dess.
Jag hade bestämt mig för att årets Juladans skulle bli min sista.
Elevernas reaktion när vi hade spelat klart överraskade mig.
Alla kom fram till scenen för att bara stå där och applådera.
Jag kände en våg av glädje och uppskattning skölja upp på scenen till oss sju, som hade gjort musiken.
Högstadiets elever verkade vara mer än nöjda, så jag bad Hugo om introt till Let's dance.
Alla hängde lätt på, och eleverna verkade ännu mer förtjusta.
Med den känslan bevarad ska jag försöka få ihop en vettig besättning om 51 veckor.
Man gör ju i första hand musik för publikens skull.
Vi hörs nog igen!

PS! Vi som gjorde musiken hjälpte till lite med gunget också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar