måndag 24 juni 2019

Bajs.

När Ina och jag kom hem efter att ha plockat en förnämlig bukett blåklockor upptäckte vi att någon hade varit i hissen under tiden.
Vederbörande hade lämnat kvar ett illaluktande objekt, med största säkerhet avföring, bajs eller exkrementer, troligen inte av djur.
Varför någon uträttar sina behov just i hissen på Ringvägen 3A vet jag inte.
Däremot kan jag misstänka, ana, förmoda, tro och gissa.
Någon tycker illa om mig.
Varför?
Kanske min avsky och mitt förakt för sverigedemokrater har väckt motsvarande känslor hos dessa.
Jag krossar dock inte deras bilrutor, sprayar inte rödfärg på deras bilar och lägger inte döda rådjur på deras motorhuvar.
http://h-gstromersblogg.blogspot.com/2014/05/makabert.html
Jag bajsar inte heller bajsar hemma hos dom.
Naturligtvis polisanmäler jag detta.
Lika självklart kommer ingen förundersökning att påbörjas.
Vad händer härnäst?
Jag vet inte, men detta får inte tyst på min kritik av sverigedemokrater, rasister och nazister.
PS! Nu är hissen välstädad, och mest synd var det om den som städade undan skiten.
Men det tänkte nog inte den skitnödige på!


11 kommentarer:

  1. Så jävla vidrigt!
    Stå på dig HG jag kommer fortsätta säga emot dig när jag inte håller med. Jag kommer däremot inte skita i din hiss, Torkade inte personen sig när hen var klar??

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym!
    Jodå, ingen risk! Det finns alldeles för många rasister, sverigedemokrater och nazister.
    Att säga emot är en rättighet i Sverige.
    Nja, jag tror att tarmen tömdes någon annanstans, och att avföringen lades i hissen. Kanske transporterades i en kartong. Jag vet inte, kan bara gissa.

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym!
    Glömde ju:
    Vederbörande tänkte inte på, att det inte är jag som rengör hissen. En annan människa fick ta hand om skiten.

    SvaraRadera
  4. Äckligt,vidrigt, men om det vore riktat mot dig så borde nog skiten varit t ex på din dörr eller utanför?. Men visst det kan ju varit riktat mot dig men som sagt.
    Finns det några andra som kanske bor i samma uppgång? Nåt barn eller så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Se tidigare svar.
      Ja, det finns andra hyresgäster, troligen oskyldiga.
      Jag vet som sagt inte.

      Radera
  5. Skit ska skit ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym!
      Jag förstår varför du vill vara Anonym!
      Hej då!

      Radera
    2. Ja som man bäddar får man ligga

      Radera
    3. Hej Anonym!
      Ännu tydligare nu varför du är anonym!
      Skäms, om du kan!

      Radera
  6. Du lider av förföljelsemani.
    Nån sket i hissen,so what?
    Visste inte att det enbart var rasister som skiter. Du tror för mycket om dig själv,kom ner på jorden.

    SvaraRadera
  7. Hej Anonym!
    Javisst!
    http://h-gstromersblogg.blogspot.com/2014/05/makabert.html
    Samt sönderslagna rutor, färg sprejad, lack repad på bilen.
    Dina kommentarer blir dummare och dummare.

    SvaraRadera