torsdag 14 mars 2024

Nåd!

Nåd! Visa medlidande, barmhärtighet och medkänsla! Skona mig! Ha förbarmande med mig!

Nu är jag inte längre evinnerligt trött på detta ”Folkinitiativ” och Lennart Karlsson.

Jag är ”något irriterad” (H.Alfredsson).

Kan inte någon av ”Folket” be Lennart Karlsson att ägna sig åt något annat?

Lennart Karlsson tycks tro att diverse jurister, tjänstemän och medarbetare måste sysselsättas med hans meningslösa dravel, bjäbb och gläfs.

Vad jag vet är en eventuell folkomröstning enbart rådgivande.

Vad får Lennart Karlsson att tro att kommunfullmäktige skulle ändra sig och besluta så som Lennart Karlsson och hans ”Folkinitiativ” vill?

Frågan gäller inte Lennart Karlsson och ”Folket”.

Den gäller eleverna och deras bästa.

(OT 20240414)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar