fredag 23 juni 2023

49.

 

Efter min sista spelning med Strömers Pack undrade Ina, hur många olika ungdomar jag haft i alla Pack.

Här är listan, fritt ur mitt minne:

Det första ”Packet” var Pojklaget, som jag kallade dom, eftersom vi hade lärarorkestern då:

Mattias Lenhoff, Conny Karlsson, Stefan Freij, Magnus Hedenström, Stefan Herdinius, Patrik Strömer och Fredrik Jejdling ingick. (7)

Sedan kom Strömers Pack med Michael Bergeskans, Andreas Askebring, f. Johansson, Marcus Högquist, Andréas Lengyel, Ulf Petersson, David Fredriksson, Anders Svensson, Henrik Sanglén och Lars Jonsson. (9)

Nästa Pack bestod av Marcus Fredriksson, Peter Kvillegård, Rickard Nilsson, Mikael Svegmo, Anders Össmar, Kalle Berggren, Bill Front och Jonathan Chauca, Mats och Emil Johansson i olika konstellationer. (10)

Nästa Pack lades ner när det inte var roligt längre, någon gång i åttan. Oscar Kratz, Anton Johansson, Sandra Karlsson, Viktor Axelsson, Charlotte Neuman, Patricia Olsson, Henrik Åborn och Kim Svensson. (8)

Elvisbandet var inget Pack, men jag var med och övade Catja Lundström, Oliver Lundström, Jonathan Karlsson, Mikael Wessel, Simon Johnsson, John Friberg Michael Nilsson, Andreas Olsson och Andreas Stenfeldt f. Johansson. (9)

Strömers Sista Pack startade med Hugo Lundström, Viktor Bloom, Daniel Hägglund och Andreas Almqvist. I februari 2014 ersatte Oliver Lundström Daniel och Andreas, och Elias Wärnlund kom med 2015. (6)

Summa 49

Hur många spelningar för publik vi har gjort klarar mitt minne inte av.

Musik för fan!”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar