torsdag 29 juni 2023

Tack alla!

 

Hej på er alla mina Facebookvänner.

Jag är glad, tacksam och överväldigad av alla gratulationer jag fick igår.

Jaja, jag vet att det rör sig om ett klick, men ändå.

Susanne Åströms gratulation satt väldigt nära hjärtat, och flaggan finns kvar.

Camilla Olofssons värdesatte jag också högt.

Jag finns i era minnen, liksom ni finns i mitt, de flesta är f.d elever, men många är från min barn- och ungdomstid i Gränna, några är musikanter från den tiden, betydligt bättre än jag och några till.

Jodå, jag hade en bild av er, varenda en, även om en del bilder är gamla.

Har ni samma tur som jag har haft kan ni också bli 82 år.

Ni kanske hör av er om ett år....




2 kommentarer:

  1. 82 år? Det var som fan,du ser ut att vara max 75.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Unknown!
      Tack! Jag är mycket mottaglig för smicker.

      Radera